Brent fast på netthinnen

Så et bilde at Steel Panther på MetalHammer sin nettside, og kom til å tenke på at: «FYFAEN det fins mange band som ser forferdelige ut.» Derfor fant jeg flere:

Steel Panther og bildet som inspirerte dagens innlegg

Det er selvfølgelig at man ikke kommer unna å ta med et par dansebænd i et innlegg som dette. Først ut: Lasse Stefanz, som til denne photoshooten valgte de grelleste skjortene de kunne finne.

My eyes!

Et band som virkelig kan det med å velge stygge klær er Gert Jonnys. De har så stygge klær at jeg måtte ta med tre bilder av forskjellige antrekk de har brukt opp gjennom årene.

#1

#2

#3

Knut Haugen har forøvrig et fint lite arkiv med underholdende bilder av svenske dansebænd. Sjekk ut siden hans: http://www.knuthaugen.no/danseband/

Jeg tipper at Ivan er han i midten. Han ser mest Ivan ut av dem alle

Voivoivoi

Aiaiai. Listen over dansebænd med forferdelige klær kunne blitt lang som bibelen. Det er imidlertid ikke bare dansebænd som ser forferdelige ut.

Noen var bare ikke like flinke til å redigere bildene sine

Spandexxxx

Han til venstre fikk sveisen feil vei enda!

Rednecks, ja?

Koseband fra Belgia

Ja, de heter visst faktisk det

«High as hell» tolker jeg ut fra dette bildet

Er dette enda et dansebænd tro?

Manowar MÅTTE komme med

Cinderella – penere i Disney sin versjon

Poison

Nitro

Jeg kunne sikkert fortsatt lenge med åttitals-glamband. Jeg velger å slutte her.

Legg igjen en kommentar

