Husker du Killer Mike?

Killer Mike på lekeplassen

Sist jeg så Killer Mike sto han og ræppa non’ freshe rhymes mens han holdt en bil oppe. Sist jeg digga en sang der Killer Mike var involvert kjøpte jeg låta som CD-singel. Jeg har nok kjøpt bare en CD-singel. Den siste videoen jeg så Killer Mike i, begynte med at André 3000 sang så falskt som bare han greier. Sist jeg hørte Killer Mike var i Outkast-låten «The Whole World».

Killer Mike lifting a car

Killer Mike under en bil

Nå har Killer Mike kommet ut med en jævla kul video til en jævla kul låt. Albumet R. A. P. Music kom ut ifjor, og vips! så dukket det opp nok et album fra 2012 som jeg ikke rakk å sjekke ut før året var omme. Hør det på Spotify: Killer Mike – R.A.P. Music.

Legg igjen en kommentar

